Joomla Free Template by FatCow Hosting

Telemarketing

Prin campaniile de telemarketing, veti reusi sa atingeti grupurile de prospecti targetate, prin transmiterea unui mesaj, obtinerea unui feedback, dezvoltand astfel o noua etapa in relatia de parteneriat. 

Telemarketingul poate fi o parte importanta a strategiei de marketing. Spre exemplu, poate fi folosit pentru:

    • Generarea prospectilor
    • Realizarea unui follow-up la o campanie de mailing sau emailing
    • Preluarea comenzilor la o promotie speciala
    • Actualizarea bazelor de date
    • Dezvoltarea studiilor de piata

In multe companii, oamenii din vanzari ar trebui sa dea sute sau mii de telefoane lunar pentru a stabili intalniri de afaceri sau pentru a genera leaduri. Insa de multe ori ei sunt foarte ocupati si prefera sa se axeze pe incheierea vanzarilor. De aceea prospectarea pietei de multe ori iese din lista de prioritati; drept urmare, campaniile de vanzare nu se finalizeaza intotdeauna cu obtinerea unor noi prospecti.

 

In loc sa forteze echipa de vanzari sa-si dedice timpul in identificarea potentialilor clienti interesati de produsele sau serviciile pe care le ofera, companiile folosesc telemarketingul

prin externalizare. Scopul acestor actiuni consta in administrarea volumului mare de apeluri, identificarea persoanelor cu functie de decizie, precum si stabilirea unui profil al potentialilor clienti.



 

Servicii asociate:

 

Reamintire Plati
Reamintire Plati

Generare Oportunitati
Fidelizare Clienti
Fidelizare Clienti