Joomla Free Template by FatCow Hosting

Fidelizare Clienti

Fidelizare Clienti  consta in competenta si capacitatea specialistilor OpenGOV de a va oferi suportul in construirea unei relatii de incredere cu clientii dumneavoastra, de a descoperi si exploata nevoile acestora.

Portofoliul de clienti existent este cel mai valoros atu al companiei, iar pastrarea acestuia si generarea loialitatii clientilor este mult mai putin costisitoare in comparatie cu atragerea de noi clienti.
Un portofoliu de clienti cel putin egal cu cel de ieri se traduce prin continuarea afacerii si oportunitatea dezvoltarii acesteia in viitor.

Fidelizare Clienti oferit de catre OpenGOV vine in intampinarea asteptarilor clientilor dumneavoastra, cu scopul de a mentine loialitatea acestora. Cu cat un client este mai vechi, tendinta sa de a recomanda organizatia este mai puternica, si cu atat mai mult, recomandarile sale sunt competente si adresate publicul dumneavoastra tinta.

Pastrarea clientilor pe termen lung este strans legata de calitatea relatiei dintre cele doua parti - companie si client, iar calitatea relatiei presupune identificarea clara a nevoilor clientului – produsul, pretul acestuia si cantitatea dorite, in momentul si la locul potrivit.

Atunci când oamenii se simt loiali unui anumit brand sau unei afaceri, este mai putin probabil sa fie convinsi de anunturi oferite de catre un concurent. Mentinerea retentiei clientului prin intermediul programelor de loialitate este o metoda frecvent utilizata de catre multe companii.

Servicii asociate:


Generare Oportunitati
Infolinie Client
InfoLinie Client
Reamintire Plati
Reamintire Plati