Joomla Free Template by FatCow Hosting

Gestiune Documente

Beneficiile/Avantajele unei solutii de document management

In prezent mecanismele clasice de organizare a documentelor au migrat spre sfera electronica facand posibila organizarea documentelor intr-o maniera similara. Avantajele sunt evidente: facturi, corespondenta, notite, rapoarte sau contracte, toate migreaza de pe birou spre arhiva electronica, gestionarea documentelor devenind astfel mult mai usoara.. Functiile de scanare performante integrate asigura transpunerea cu usurinta a informatiei din format fizic in format electronic. In cadrul arhivei, toate informatiile sunt securizate prin protectie cu parola si masuri de siguranta speciale pe documente si impotriva accesului neautorizat.
Solutiile noastre sunt usor de integrat in programele existente pe calculator, fie ca este vorba de mediul Microsoft sau de sistemele CAD sau ERP existente. Un alt avantaj major al solutiilor de document management este arhitectura de sistem orientata spre service SOA.
Aceste sisteme utilizeaza standarde de interfete recunoscute la nivel mondial precum XML, http, SOAP, Web Services si multe altele.
O solutie de document management complexa include automat si functia de workflow. Prin realizarea de workflowuri prestabilite se obtine o imagine de ansamblu asupra documentelor, informatiilor si a fluxurilor de lucru din companie. Controlul workflowurilor face ca procesele interne din companie sa fie mai transparente.

Avantaje/Beneficii unui workflow

-        Descrie formal procesele dintr-o companie
-        Ajuta la integrarea rapida a noilor angajati
-        Foloseste ca suport pentru introducerea informatiilor online, schimbul de informatii si tranzactii intre departamente
-        Imbunatateste productivitatea si automatizeaza procesele
-        Imbunatateste managementul afacerilor
-        Imbunatateste serviciile pentru clienti

Cand o companie are nevoie de workflow?

-        Daca principalele procese ale organizatiei dumneavoastra includ multe etape.
-        Daca procesele includ participarea multor persoane, echipe sau departamente.
-        Daca terminarea unui proces se bazeaza pe participarea unei a treia parti, fie aceasta reprezentata de agenti, asociati sau furnizori.
-        Daca unele dintre departamentele dumneavoastra beneficiaza de automatizare dar sistemele actuale nu o suporta